Film Charlatan Magnifique je zabaven preplet odlične glasbe, spontanih in komičnih situacij ter komentarjev ključnih akterjev v Magnificovem življenju.
V filmu scenaristke in režiserke Maje Pavlin se sprehodimo skozi Magnificovo bogato, razgibano in uspešno kariero – od konca 80-ih, ko je svojo glasbeno pot začel z zasedbo U’REDU, prek solo kariere, v kateri so nastali mnogi hiti, kot so 24.000 bacci, Kdo je Čefur, Halo gospodična, Silvija in številne druge, pa vse do podpisa pogodbe z multinacionalko Sony, svetovnega uspeha s skladbo Hir Aj Kam Hir Aj Go in ustvarjanja filmske glasbe, ki v Srbiji s filmom Montevideo, Bog te video dosega himnični status. Magnificovo popularnost na Balkanu nam v dokumentarcu med sogovorniki kot so žena Barbara, Schatzi, Marko Mikladinovič, Jonas Žnidaršič, Damjan Kozole, Sestre … pomagata razumeti tudi njegova velika prijatelja – glasbenik in filozof Rambo Amadeus ter igralec in režiser najbolj gledanega srbskega filma zadnjih 20 let Dragan Bjelogrlić.
Producent: |
Danijel Vrbec |
Režiserka: |
Maja Pavlin |
Kamera: |
Sašo Grmek
|
Montaža: |
Maja Pavlin, Andrej Modic
|
Direktor fotografije: |
Aleš Živec |
Ostali: |
Postprodukcija: Andrej Modic
Zvokovna obdelava: Marjan Drobnič
Oblikovanje grafične podobe: Igor Nardin
Odgovorni urednik UPE RP: Mario Galunič |
Maja Pavlin je režiserka in scenaristka na svobodi. Samozaposlena v kulturi kot avtorica televizijskih oddaj; Od leta 1999 je redna zunanja sodelavka TV SLO kot urednica in novinarka glasbenih oddaj ter avtorica, scenaristka in režiserka številnih dokumentarnih filmov s poudarkom na glasbenih in socialno angažiranih temah, katerih izhodišče je vedno posameznik. Z občutkom in posluhom do sočloveka išče in se loteva zgodb, ki krojijo ali zrcalijo karakter današnje družbe – pa naj bo to skozi glasbeno ustvarjalnost ali skozi življenje marginaliziranih skupin in posameznikov;
Poleg dokumentaristike je od l. 1999 na TV SLO soustvarjala glasbeno oddajo SOBOTNA NOČ, l. 2005 postavila še danes edino avtorsko informativno oddajo s področja popularne glasbe – ARITMIJA, katero ureja še danes, od l. 2011 je ralizirala in uredila cca. 50 studijskih in terenskih koncertnih portretov izbranih žanrsko raznolikih domačih zasedb, ki karakterno krojijo domač glasbeni prostor …