Kaj se zgodi, ko beremo skupaj z moškimi zaporniki vsak teden zapored dva meseca? In sicer kratke zgodbe, od slovenskih do južnoameriških, ter samo kot se zdi v belgijskem zaporu, ampak prav zares na dnu morja. Lahko skupno branje privede do drugačnega dialoga? Kaj se lahko naučimo o sebi preko branja fikcije z zaporniki? Koliko fikcije je v naši osebni in družbeni stvarnosti? Koliko fikcije potrebujemo, da preživimo? Kaj pomeni biti za zapahami v današnjem času? Kdo je zaprt? Koliko sebe lahko prepoznamo v zapornikovih pogovorih in njihovih osebnih refleksijah zgodb? In za konec, kaj smo si sposobni predstavljati izven meja naših osebnih zaporov? Prepustna srca je eksperimentalni dokumentarni film, v katerem so pogovori in refleksije zapornikov na prebrane kratke zgodbe prepleteni v novo zgodbo, ki poziva k razširitvi mej našega dojemanja in domišljije, in tako videnju, čutenju in zaznavanju sveta z mnogoterimi očmi.
Producent: |
Nosorogi |
Režiserka: |
Katarina Jazbec |
Scenarij: |
Katarina Jazbec |
Kamera: |
Katarina Jazbec, Matija Pekić, Nikos Kostopoulos |
Montaža: |
Jesse Immanuel Bom, Katarina Jazbec
|
Direktorica fotografije: |
Katarina Jazbec |
Ostali: |
Ko-producent: De Rode Antraciet
Barvna korekcija: Matija Pekić
Oblikovanje knjig: Thomas Karlberg Walskaar
Prevod Kneževićevih zgodb iz slovenščine v nizozemščino: Roel Schuyt
Prevod bralnih srečanj iz nizozemščino v angleščino: Hannah Kalverde
Prevod podnapisov iz nizozemščine v angleščino : Jesse Immanuel Bom in Sem Janssen |
Katarina Jazbec (1991, Slovenija), s sedežem v Rotterdamu na Nizozemskem. Slovenska vizualna umetnica in dokumentaristka, ki išče nove oblike dialoga in pripovedovanja, medtem ko raziskuje aktualna vprašanja etike, identitete, svobode, družbene neenakosti in bolezni iz različnih perspektiv in načinov spoznavanja. Pri njenem delu je bistveno, da začne dialog iz ranljive pozicije, da si vzame čas in ustvari prostorske razmere, v katerih lahko pride do zaupanja, sodelovanja, intimnosti in nepričakovanega, ob tem pa se preverjajo meje medsebojnega razumevanja. S svojim dolgoročnim bralnim ciklom raziskuje idejo o gradnji interpretativnih skupnosti s skupnim branjem leposlovne literature s serijo filmskih del. Izbira subjekta, s katerim sodeluje, je vedno politična in usmerjena v boljšo prepoznavnost problematike. Očarana nad kompleksnim odnosom med fiktivnim in resničnim ter njegovimi učinki na družbo in posameznika ga nenehno preučuje kot podtekst v svojih delih skozi fotografijo, film, dialog, (skupno) branje in pisanje. Njena dela so bila prikazana na EYE Filmmusuem na Nizozemskem, OrganVida Photo Festival na Hrvaškem in Mednarodnem festivalu sodobne umetnosti Mesto žensk v Sloveniji.